28 Nisan 2014 Pazartesi

Pastel Pretty Cheeks 18 Numara - Natural with Gold Shimmer Allık İncelemesi


Merhabaa,
Bu alligi gecenlerde Gratis'te dolasirken gordum ve rengine bayildim, oranj tonlarda ama bronza donuk, tam aradigim gibi bir renkti, bi de fiyatini ogrenince tamamdir dedim sen benimsin haha! :D 


Rengini de gectim, paket dizayni ve icindeki desen de cok hosuma gitti, bana biraz Tarte markasini da hatirlatmadi degil hani, henuz Turkiye'de olmasa da Tarte, internetten falan duymus olabilirsiniz:) 


Gelelim kullandiktan sonraki fikirlerime; 
İlk olarak rengini begenerek isteyerek aldim dedigim gibi, ve yuzumde de muhtesem rengini veriyo, pigmenti baya iyi, icindeki isiltilarin hayraniyim, eger The Blam'in Hot Mama alligindaki altin rengi isiltilari seviyosaniz, bu sizin alliginiz diyebilirim! 
İkinci olarak, kokusu tatli, hos sayilabilir, beni rahatsiz etmedi, bana yaz mevsimini hatirlatti nedense ki cok severimm :) 
Kalicilik konusuna gelirsek, uzun sure kaliyo diyebilirim, tam olarak vakit tutmadim ama sabah 10 civari surup aksam 7 civarina kadar allik yenileme ihtiyaci hissetmedim gayet kaliciydi. 
Fiyati ise tek kelime ile MUHTESEM!! 
Sadece 7,50 TL! Bence bu fiyata bu allik kacmaz, obur renklerini de mutlaka denicem, tavsiye ederim! :) 
Yuzumde nasil durdugunu gosteren resim altta olucak :)