4 Ağustos 2014 Pazartesi

Rival de Loop Natural Touch Concelear || Kapatıcı İncelemesi


 Uzun bir süre sonra bir inceleme yapayım dedim ve bu kapatıcıyı yeni aldığım için hemen denediiim :))

Gördüğünüz gibi böyle dikdörtgen şeklinde şirin bi kutusu var bana kalırsa, içeriği 6 ml ve alttaki resimde de görebilceğiniz gibi uygulamayı bir sünger yardımıyla yapıyorsunuz.
Ben en açık tonunu kullanıyorum ama bildiğim kadarı ile 3 tonu var bu renkle beraber :)



İlk önce renk tonundan bahsetmek istiyorum;
Rengi beyaza bayaca yakın ve açık tenliler için çok uygun bir aydınlatıcı kuruduktan sonra renk değiştirmek gibi bir özelliği de yok neyse ki :D

İnanılmaz güzel de bir aydınlık veriyo onu da söylemeden geçemicem :) Ancak çok sorunlu göz altlarında çok büyük bir kapatıcılık sağlicağını düşünmüyorum çünkü baya hafif bir kapatıcı kendileri :)

Yaz mevsiminde kullanmak için de birebir çünkü hiç ağır bir yapısı yok, benim göz altlarımda da çizgilere dolma yapmadı, tabii pudra uygulamasaydım, dolma ihtimali olabilirdi :D

Yapı açısından resimleri inceleyebilirsiniz;



Fiyat olarak da çok uygun, 7,5 Liraya aldım Rossmann'dan :) Eğer yaz için hafif ve aydınlık verici bir kapatıcı istiyosanız şayet tavsiye ederiiim :)